Szanowni Dystrybutorzy,
w związku z coraz częściej pojawiającymi się próbami oszustwa polegającymi na wyłudzeniu od firm pieniędzy poprzez podmianę rachunku bankowego – prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wiadomości informujące o zmianach w numerach naszych kont oraz różnego rodzaju próśb o wpłatę należności na nowe/ zmienione numery konta.
Wszystkie faktury wystawiane przez naszą firmę są wysyłane do Państwa z adresu sprzedaz@janpol.pl lub ewentualnie z adresów należących do osób pracujących w naszym biurze – adresy z końcówką @janpol.pl
Lista adresów należąca do naszych pracowników.
Na stronie tej znajdują się również numery telefonów, pod którymi mogą Państwo zweryfikować poprawność – podejrzanych w Państwa ocenie wiadomości wysyłanych przez cyberprzestępców podszywających się pod naszą firmę.
Co ważne:
Nigdy nie podajemy w wiadomościach prośby o wpłatę należności na konto i w treści wiadomości nie podajemy numerów kont bankowych.
Każdy nasz klient ma przypisane subkonto wraz z numerem rachunku, którego nie zmieniamy.
Jeżeli współpracujemy stale, Państwa numer konta do wpłaty należności na pewno się nie zmienił.
Jak mogą Państwo obronić się przed oszustwem na podmianę rachunku bankowego?
Skutecznym sposobem na uchronienie się przed tym oszustwem jest skontaktowanie się z nami i przedstawienie nam treści wiadomości, którą Państwo otrzymali.
Dzięki temu, będą Państwo mogli zweryfikować jej poprawność. Jak już wspomnieliśmy powyżej nie zmieniamy i nie planujemy w najbliższym czasie zmieniać numerów kont, na które wpłacają Państwo należności wobec nas. Gdyby jednak sytuacja ta uległa zmianie to fakt ten zostałby poprzedzony oficjalnym pismem oraz informacją ze strony opiekunów handlowych.
Dodatkowo zachęcamy do każdorazowego upewniania się, że przelewają Państwo pieniądze na właściwy numer konta bankowego – to najlepszy sposób na zabezpieczenie się przed przestępcami. Wpłata pieniędzy na niewłaściwy numer konta może oznaczać ich utratę.
Więcej informacji: oszustwa na podmianę konta.